رتبه الکسا چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 2 مرداد 1400
بازدید : 113
نویسنده : هاله

اگر در این دنیای گذرا غیر قابل اعتماد به چیزی قابل اعتماد باشد ، این "آمار" است و یکی از گزینه هایی که برای تهیه آماری نسبتاً دقیق و قابل اعتماد از وب سایت خود در مقایسه با رقبا دارید ، "الکسا رتبه" است. است. در واقع ، اگر به دنبال محبوبیت و رشد روزافزون کسب و کار خود هستید ، چاره ای ندارید جز بالا بردن رتبه الکسا.

چرا افزایش رتبه الکسا مهم است؟
رتبه الکسا وب سایت شما یکی از معیارهایی است که برای همه از جمله شرکا ، سرمایه گذاران و مشتریان بالقوه در دسترس است ، بنابراین این افراد از آن به عنوان معیاری برای اندازه گیری وضعیت فعلی تجارت شما استفاده می کنند. آنها براساس این معیار اندازه گیری میزان رونق سایت یا تجارت شما را اندازه گیری می کنند. بنابراین ، هرچه رتبه الکسا شما پایین تر باشد ، برای شما بهتر است و بالعکس.

دقیقاً به همین دلیل است که صاحبان مشاغل همیشه به دنبال افزایش یا در واقع بهبود رتبه الکسا در وب سایت های خود هستند. بنابراین ، در این مقاله ابتدا با الکسا و نحوه عملکرد سیستم ارزیابی آن در رتبه بندی وب سایت ها آشنا می شویم و سپس در قالب سه بخش ، راه های بهبود یا افزایش رتبه الکسا را ​​ذکر می کنیم.

الکسا رتبه چیست؟
اول از همه ، باید با یک عبارت کلیدی به نام "رتبه الکسا" آشنا شویم. رتبه بندی یا رتبه بندی الکسا یک سیستم رتبه بندی است که توسط alexa.com به عنوان زیر مجموعه آمازون (amazon.com) ارائه و مدیریت می شود و تعداد بازدید از وب سایت های مختلف را محاسبه و اعلام می کند.

بیشتر بیاموزید: 5 اشتباه رایج در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

بخش پشتیبانی الکسا نحوه انجام این رتبه بندی را توضیح می دهد:

"برآورد میزان بازدید و رتبه الکسا براساس رفتار افرادی در اینترنت است که بخشی از جامعه آماری ما در سراسر جهان هستند و به عنوان نمونه ای از تعداد کل کاربران اینترنت در نظر گرفته می شوند." رتبه بندی الکسا بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از کاربران ذکر شده در دوره های منظم سه ماهه. "

به عنوان مثال ، وب سایت Google رتبه "1" را دارد:

رتبه Google

 

 

الکسا در رتبه بندی خود چه عواملی را در نظر می گیرد؟
قبل از اینکه بخواهیم رتبه های الکسا را ​​افزایش دهیم ، باید بدانیم که الکسا هنگام رتبه بندی چه مواردی را در نظر می گیرد. خوشبختانه ، الکسا در مورد نحوه محاسبه خود کاملاً ساده است (برخلاف گوگل).

الکسا در یک مقاله کوتاه در وبلاگ خود تحت عنوان "راهنمای افزایش رتبه الکسا" می نویسد:

"الکسا میانگین بازدیدکنندگان و بازدید صفحه هر سایت طی سه ماه گذشته در هر روز را تخمین می زند. وب سایتی که بیشترین بازدید کننده را در طول سه ماه گذشته داشته باشد رتبه 1 را کسب می کند و وب سایتی که کمترین بازدید کننده را دریافت می کند رتبه نزدیک به 30 میلیون. "اگر طبق برآوردهای ما ، کسی در سه ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، پس هیچ رتبه ای به آن سایت اختصاص داده نمی شود."

در همان مقاله ، الکسا با ارائه چند نمودار به روشن شدن موضوع کمک می کند:

رتبه الکسا

 

به طور طبیعی ، گوگل بیشتر از هر وب سایت دیگری در اینترنت بازدید می کند و از نظر تعداد بازدیدکننده و بازدید در رتبه اول قرار دارد.

 

قسمت اول: افزایش ترافیک
1. نحوه رتبه بندی الکسا را ​​بفهمید
مواردی که در ابتدای این مقاله ذکر کردیم برای این بخش کاملاً آموزنده و کافی است ، اما فقط یک نکته ذکر نشده است و آن این است که الکسا معمولاً آمار خود را براساس عادت ها و رفتار کاربران جمع می کند که نوار ابزار الکسا (نوار ابزار) در مرورگر شما نصب شده است. این بدان معنی است که جامعه آماری الکسا نسبتاً اندک است و به سمت افرادی که به استفاده از نوار ابزار در مرورگرهای خود عادت کرده یا علاقه مند هستند تمایل دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که افزایش رتبه الکسا تأثیر مستقیمی بر رتبه شما در نتایج موتور جستجو نخواهد داشت ، اما اقدامات مثبت و حساب شده ای که برای افزایش این رتبه انجام می دهید ، باعث افزایش غیرمستقیم رتبه بندی موتور جستجوگر شما می شود. .

به طور کلی ، تجربه نشان می دهد که با جذب ترافیک بیشتر از طریق محتوای با کیفیت و همچنین توجه ویژه به اصول سئو (بهینه سازی موتور جستجو) ، می توانید افزایش رتبه الکسا را ​​برای وب سایت خود مشاهده کنید.

بازدید سایت

 

2. تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت
مهمترین و بهترین راه برای افزایش بازدید ، تولید و ارائه محتوای با کیفیت ، خاص و منحصر به فرد است. بسته به نوع سایت و اهدافی که دارید ، روشهای مختلفی خواهید داشت. به عنوان مثال ، اگر به دنبال افزایش میزان بازدید و رتبه الکسا وبلاگ خود هستید ، باید سعی کنید همه مطالب خود را جذاب و منحصر به فرد کنید. یا اگر وب سایت شما عکس محور است ، بهترین و بی نظیرترین تصاویر را منتشر کنید. در هر صورت و تحت هر شرایطی اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از هیچ گونه خطایی عاری است و مخاطبان آن را دوست دارند.

 

3. نظم و استمرار در انتشار مطالب را رعایت کنید
به روزرسانی منظم وب سایت باعث می شود تا کاربران مجدداً از سایت شما بازدید کرده و در نتیجه تعداد بازدید از صفحات آن را افزایش دهند. این به نوبه خود به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما یک سایت فعال دارید و کاربران بیشتری را به سمت شما هدایت می کند. به عنوان مثال ، اگر وبلاگی دارید ، حداقل هر هفته آن را به روز کنید.

 

4. اشتراک مطالب را تسهیل کنید
توانایی به اشتراک گذاری محتوا در عصر رسانه های اجتماعی یکی از مهمترین م componentsلفه هایی است که می تواند میزان بازدید را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش رتبه الکسا شود. در این زمینه ، شما باید از عناوین و تصاویر جالب استفاده کنید و جملات ابتدایی مقاله شما باید جذاب باشد و کنجکاوی خواننده را تحریک کند. این جاذبه با به اشتراک گذاشتن محتوا ، کاربران بیشتری را به سمت شما جذب می کند.

 

5- به تغییر طراحی وب سایت خود فکر کنید
سبک و سیاق کاربران دائماً در حال تغییر است. بنابراین اگر ده سال است که به یک برنامه جدید نرسیده اید ، واقعاً پشت کاروان هستید. وب سایتی که به شکلی زیبا و کاربردی طراحی شده است ، بازدید بیشتری را به خود جلب کرده و به حفظ کاربران کمک می کند.


.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو و بهینه سازی سایت و آدرس seoservices.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com